Op bezoek bij Vivoo, herstellen we ons van de thuismatch, 1-1 is mooi op verplaatsing !

In onze in Missie, gaan we deze middag op Bezoek bij Vivoo, in onze thuismatch was Graauw “nogal laat op dreef gekomen” , hierdoor verloren we dan ook terecht, al werd het op ut leste nog 2-3. Daarom van de wandelende verzorger, tijdens zijn 4e Zeeuws Vlaamse Marathon, de volgende waarschuwing via zijn app: Geen Fratsen vandaag, gelijk GOED bij de les !

Graauw nam deze woorden zeker ter harte, feller werd er begonnen, Vivoo wist direct dat er een ander Graauw stond, als in het heen duel op de Boomwai. Fabian wordt onrechtmatig gevloerd in de “16” , dus bal op de stip, Fabi neemt hem zelf, maar stuit op de Vivoo doelman, deze heeft niet klemvast, waardoor onze Mia’s Ertugrul, de score wel opent 0-1. Nog in de eerste helft krijgt ook Vivoo een strafschop, Goalie Milan redt bekwaam, maar toch is het even later wel raak 1-1. Na de rust zijn er nog wel de mogelijkheden om uit te bouwen, maar de kansen stranden, zodat er met een “Deuce” wordt afgefloten. Doordat HSC’28 won, leveren we een 2 puntjes in, in de race naar plek 5. Maar WEL is een FEIT dat Graauw kan gekroond worden tot “ TOPPER van OOST ZEEUWS VLAANDEREN in deze 5e KLASSE A “ , we zijn niet meer te achterhalen door de overige ploegen: Vogelwaarde - Koewacht - S.D.O. ‘63, maar is het prettig om deze sympathieke tegenstanders ook volgend seizoen te treffen. Onze 5e plaats in de 2e periode, is een mooie, en is iets waar we “mogelijk” volgend seizoen in kunnen groeien.

Nu eerst twee weken geen voetbal, WEL TRAINEN, en ook voorbereiden op de laatste twee matchen, we gaan op 12 mei, een laatste maal naar Brabant in deze sessie, naast de voetbal bij NSV nemen we ook deel aan hun BBQ ( maar voor we aanschuiven gaan we toch eerst proberen om de “3” punten in de Sjakos te steken. ) Voor dit alles, iedereen veel plezier de komende dagen met Konings Dag - Graauw-Rock For Specials - 25 jaar Graauw-Rock & de Boomwai Feesten, komt eigenlijk wel prima uit dat er geen voetbal is, hebben we vele handjes vrij om te helpen met de FESTIVITEITEN, ondertussen is ook de verzorger binnengewandeld in Terneuzen, hij heeft er: 8.21 u overgelopen tegen een 5.7 per uur, content gevoel !