1e Brabantse club ( in serie van 3 x uit ) bezit meer kwaliteit en slimheid 2-0 verlies !

Met de sfeervolle Bingo van afgelopen vrijdag, nog in het geheugen ( Bart won wel TWEE diner bonnen ), maar ook niet te vergeten de Wafelen bak van Schorrie Morrie ( een smakelijke 2000 wafels zijn er gebakken en verkocht ), stijgen we “onze Buskus in” . Chauffeurs van dienst zij Baudy ( met navigator Johny ) en Cas ( die twee navigators heeft ) ge kunt mee drie van veuren zitten, broeder Rik zit mooi tussenin. Moet zeggen, Rik als geblesseerde altijd wel paraat voor de ondersteuning van keurkorps.

We spelen verassend om 14.00 u ( de winter is toch wel al voorbij ), maar dan hebben we eerder kantine tijd. Jorden laat in zijn voorbespreking, de groep het verhaal vertellen van de eerdere wedstrijd thuis, bij vlagen komen hier toch wel herkenbare situaties naar voren. Komt er eigenlijk op neer, dat we ook zeker de kansen gehad hebben, maar deze verzuimd hebben, waardoor NVS dan ook terrecht won. Met andere woorden, waarom zouden we het niet eens proberen, om eens stiekum drie punten “op te halen” .

In eerste instantie, was dit niet zomaar een zekerheidje, Graauw speelde zwak en zonder GOEDE COMMUNICATIE, we liepen daar meer rond als FIGURANT en was het onze sluitpost Milan, die ons toch nog bij de les liet blijven, het was bij rust dan gelukkig ‘slechts 1-0’ After the Thee, zagen we dan zeker ook meer beleving “de wissels Rickey en Lenn” maakten een positieve indruk. We waren zo op dreef, dat NVS toch wel spijt leek te hebben van “de verloren” kansen in de 1e helft. De gelijkmaker hing in de lucht, maar werd uiteindelijk lugt, NVS schoot de beslissende 2-0 binnen. Toch zijn we hier niet af geserveerd, tijdens ons laatste bezoek hier ( 10-02-2019 ) werd het 6-0 in de stromende regen !

Na een drankje in de kantine, togen de twee Buskus richting Bergen op Zoom, na enig zoekwerk met de diverse navigatie ‘diensten’ vonden we parkeer plaats.

Even als herkenning, mochten we onze bus niet meer terug vinden, na het Grieks avontuur !

Nu gaan we komende zondag, wederom naar Brabant, op de Veenbes “huist VIVOO” , even als reminder: Thuis gaven we al snel de wedstrijd uit handen, rust was 0-3, dat het nog 2-3 werd in de laatste 5 minuten ( lijkt voor de neutrale toeschouwer “nie slecht” , maar dat was het van Graauw zijde uiteraard WEL ! Dus herstellen deze “operatie” , “vanaf in den beginne attent”

Groetjes, Alex