Wedstrijd element, in onze laatste 5 duels dit seizoen, Laten we het er eens op wagen ?

Hoi Beste volgers,

In het seizoen in 2018/2019 hadden we op het eind de slogan “The best off Five” , heb hiervoor in dit huidige seizoen het volgende voor bedacht, ik leg het graag even uit.

Nu we momenteel uitstekend meedraaien in de middenmoot, ligt er zelfs een uitdaging binnen handbereik, we staan “slechts 3 punten” achter op HSC’28, een beetje ludieke druk kan zeker geen kwaad, het zou toch een “topper prestatie” zijn mochten we 5e kunnen worden !!

Wat moet je er voor doen:

Laat voor komende zondag het volgende aan mij weten op alsybeau@outlook.com

Uitslagen van de volgende wedstrijden: Graauw 1 - Koewacht 1

NVS 1 - Graauw 1

VIVOO 1 - Graauw 1

NSV 1 - Graauw 1

Graauw 1 - De Schutters 1

Stel dat we het niet zouden halen om 5e te worden, dan is er sowieso een oorkonde voor de goede toto uitslag per voorspelde wedstrijd.

Uiteraard worden de prijzen uitgereikt aan “de meet,” dus op maandag 2e Sinksen, na de laatste thuismatch tegen De Schutters.

Naast de “eeuwige Roem” zal er een aardig “prijsje” zijn voor de winnaars.

We spelen nog twee thuismatchen en drie op verplaatsing, laat ons komende zondag al eens een “goede goede pot“ op de mat leggen, goed gegroepeerd en met volle overtuiging, we gaan op missie in de laatste 5 matchen.

QUIZ & GOK GEZELLIG MEE, EN OP HET EIND IS IEDER TEVREE