Tennisvereniging

De Splinter

LTV de Splinter is de tennisafdeling van R.K.V.V. Graauw. Het speelt op het tennisveld naast het voetbalveld en maakt gebruik van alle faciliteiten van de club.  De twee tennisvelden zijn voorzien van gravel, en wordt bijna elk jaar ververst. Leden van de voetbal vereniging kunnen uiteraard ook gebruik maken van het tennisveld. Dagkaarten zijn verkrijgbaar in de kantine. Het bestuur van de tennis vereniging valt net als de jeugdcommissie onder het bestuur van de voetbal vereniging. LTV de Splinter is aangesloten bij de KNLTB onder verenigingsnummer 85241.

Als er leden zijn van deze verenigingen die hier meer informatie over kunnen verschaffen dan kunnen kunnen ze zich uiteraard aanmelden bij de contact@vvgraauw.nl