Topper Wouwse Plantage, Match die ertoe doet !

Graauw 1 - Rimboe 1 1-1

Afgelopen vrijdagavond was het deadline dag voor, het inleveren van de Dames Pronostiek van Graauw. Een mooie ludieke actie van deze gewaardeerde dames ploeg, enkele hangers aan de bar namen er serieus de tijd voor ( Edward en Yorick ) , dachten goed na en haalden zelfs de klasse indeling erbij. Want de twee gewonnen wedstrijden tot nu toe, zijn zeker geen garantie voor een goede eindklassering. Hierbij wil ik aangeven dat door dit initiatief, de vereniging in opperste staat van paraatheid is. Met een goed gevulde prijzenpot, is de inleg bijdrage van 3 euro laagdrempelig. Sharida vertelde dat in de winterstop een "heuse top 5” gepresenteerd gaat worden als tussenstand ( zumbeispiel, doen ze dit tijdens de nieuwjaarsreceptie )

In de vroege ochtend, is Alex gestart voor een wandelingetje langs de kust van Schouwen, dus hij mist de match, maar met gedachte en outfit is hij “ een met Graauw “

Rimboe is een tegenstander, welke momenteel de top aanvoert, maar Graauw speelt tegen deze opponent altijd een goede pot. Vorig jaar winst thuis en een puntendeling op verplaatsing. Vandaag missen we Kevin David, hij zal toch wel langdurig aan de zijlijn staan. Beterschap Kevin en dit geld ook voor Renzo ( ook hij is al even uit de roulatie, maar probeert de drive en flow te vinden naar herstel ) Heb vertrouwen en het komt in de Sjakos ! Zoals verwacht is Rimboe de ploeg in vorm, Graauw is immers op zoek naar de eerst punten, maar toch geheel onverwacht komen we op 1-0. Fabian, vanachter zijn Standbeen, e gu da allemaal kun !! Nog voor de rust maakt Rimboe gelijk, terecht gezien hun overwicht in de match.

Nu komt in de tweede helft een eigenschap aan het licht, welke eigenlijk een soort of leidraad moet zijn, nee zelfs een automatisme. Dat is: SAMEN vertrouwen hebben in elkaar, hard werken met elkaar om een goed resultaat te halen, ook is je tegenstander sterker. Als ploeg hebben we genoeg is ons MARS, maar dan is samen optrekken een must. Graag willen we voortborduren op eind vorig seizoen, laat dit eerste punt daarom een collectief begin zijn van een periode die ons leidt naar een mooie klassering. Ondertussen is Alex ook weer binnen in Zoutlande, om de klok van 16.20 u stapt bij over de meet. Volgende week naar Welberg, de eerste club van Pierre van Hooijdonk, laten we daar ons beste beentje voortzetten. KOP OP.