Bekerwedstrijd Dames Graauw VR 1 - HVV VR 1

We wisten dat we de betere ploeg waren maar daar was bij de start niet zo veel van te merken! Hoewel we ons hadden voorgenomen om direct goed uit de startblokken te komen was het na 4 minuten al 0-1...🤔
En dit was achteraf misschien nog de beste wake-up call! 2 minuten later was het Kelsey die de 1-1 binnenschoot en na 12 minuten was het verzet al snel gebroken, wederom schoot Kelsey raak gevolgd door een doelpunt van Melissa en nog maar eentje van Kelsey en nog maar eentje van Kelsey dan vooruit.... tijdsbestek! Een luttele 5 minuten...

DSC_1947_edited-1.jpg

Op het half uur was het Melissa die de 6-1 binnenschoot en vlak voor de thee maakte Jeannette er 7 van! De 2e helft was een stormloop op het doel van onze tegenstander maar die hadden zich ondertussen volledig ingegraven, begrijpelijk maar wel lastig voetballen natuurlijk! Doelpunten vielen er nog wel in die 2e helft, Sharida wist al enkele schoten te lossen richting doel maar scoorde uiteindelijk met een, zullen we maar zeggen geplaatst "rollertje" en het slotakkoord was voor Melissa die de einduitslag op 9-1 zette.